Welcome to PGLZONE COMMUNITY @ 2015

Înregistrează-te acum pentru a avea acces la toate caracteristicile noastre. Odată înregistrat și autentificat, veți fi în măsură să contribuie la acest site prin trimiterea propriului conținut sau de a răspunde la conținutul existent. Vei putea personaliza profilul dvs., de a primi puncte de reputație ca recompensă pentru trimiterea de conținut, în timp ce, de asemenea, comunicarea cu alți membri, prin intermediul propriei inbox-ul privat, plus mult mai mult! Acest mesaj va fi eliminat odată ce v-ați conectat.

 

Pentru a face cerere de admin pe server de mix va rog sa accesati link-ul https://www.youtube.com/watch?v=nc8NgYwDIJ0&feature=youtu.be

 

  • Announcements

    • X-MAN98

      Regulament Forum   05/03/16

      1. Username/profil/avatar/semnătură/conturi:
      1.1 Username-ul/Display name-ul trebuie:
      • să nu conțină cuvinte jignitoare sau de tentă rasistă;
      • să fie diferit de cel al persoanelor din echipa administrativă a forumului;
      1.2 Numele nu trebuie să conțină mai mult de 3 caractere de tip: !@#$%^&*()_ , iar numărul de caractere ce alcătuiesc numele, nu trebuie să depășească 26; - Se pedepsește de la modificarea username-ului/display name-ului fără avertizare în prealabil până la banarea permanentă a contului pe forum. 1.3 Semnăturile/avatarele nu trebuie să conțină:
      • imagini pornografice;
      • mesaje cu tentă rasistă;
      • cuvinte/imagini cu conținut vulgar;
      1.4 Este strict interzisă atașarea videoclipurilor cu link direct, fără folosirea BBCode-urilor speciale ( spoiler, etc. ); - Se pedepsește prin modificarea semnăturii/avatarului şi suspendarea userului pe o perioadă de 24 ore. 1.5 Nu se permite înregistrarea pe forum a conturilor de tip clonă( în cazul în care sunt mai multe persoane înregistrate şi folosesc acelaşi PC vă rugăm să anunţaţi echipa pentru a evita banarea conturilor ); - Se pedepsește prin banarea permanentă a conturilor clonă, primul cont fiind suspendat 2 zile pentru fiecare cont făcut în plus. 2. Deschiderea unui nou topic (thread):
      2.1 Înainte de a deschide un topic nou, asigurați-vă că ceea ce veți posta se încadrează în categoria potrivită. Folosiți funcția 'Search' pentru a evita crearea mai multor topicuri pe același subiect;
      2.2 Titlul topicului deschis trebuie să fie cât mai sugestiv. Este interzisă folosirea titlurilor de tip: 'Problemă urgentă, întrebare, nelămurire';
      2.3 Dacă aveți o problemă sau o întrebare, formulați-o cât mai clar posibil, dând toate informațiile pe care deja le aveți. Asta va ajuta userii care vă vor raspunde să înțeleagă mai bine ce anume vreți de la acel topic;
      2.4 Nu abuzați de Caps Lock; - Se pedepsește cu avertizarea userului cu 1-2 warning points, în funcție de gravitatea situației. 3. Limbajul:
      3.1 Este strict interzisă folosirea cuvintelor jignitoare , vulgare , cu tentă rasistă sau de natură discriminatorie;
      3.2 Nu sunt permise mesajele private ce conțin cuvinte vulgare;
      3.3 Limbajul neadecvat reprezintă şi cenzura parţială a cuvintelor vulgare; - Se pedepsește cu avertizarea userului cu 3-5 warning points, în funcție de gravitatea situației. 4. Reguli de postare:
      4.1 *Off-topicul, **post-huntul, ***spam-ul, ****dublu-postul este interzis pe forum;
      Noţiuni:
      • *off-topic = Orice post care nu-și propune decât să devieze de la subiectul topicului, (subiectul topicului este despre fotbal și tu postezi în acel topic că pleci la mare);
      • **post-hunt = Orice post care nu-și propune decât să adauge un +1, fără să transmită o idee (fie ea on-topic sau off-topic);
      • ***spam-ul = Postarea excesivă a unui număr de mesaje repetate în diverse categorii cu mesaje inutile sau același text;
      • ****dublu-post = Postarea a două sau mai multe mesaje unul după altul. Dacă după postul tău a răspuns cel puțin o persoană, iar tu postezi după el/ea, nu se consideră dublu-post. Dublu postul se permite doar după 24h de la primul mesaj postat pe forum;
      4.2 Utilizarea excesivă a culorilor, emoticoanelor, fontsize-ului, caps lock-ului nu este permisă ( acestea pot fi folosite doar pentru scoaterea în evidență a unei idei dintr-o propoziție );
      4.6 Voturile pro/contra la propuneri și cereri fără niște argumente sunt interzise; - Se pedepsește cu avertizarea userului cu 1-2 warning points, în funcție de gravitatea situației. 5. Pirateria (warez):
      5.1 Este interzisă deschiderea oricărui subiect despre *piraterie/warez;
      Noţiune:
      • » *Pirateria/warez-ul = instrucţiuni, discuţii sau adrese despre cum rulează un program piratat ( includem şi crack-urile ), cererea sau publicarea de serial number-uri sau crack-uri, cererea sau publicarea de DLC-uri, cererea sau publicarea de trackere ( sursa torrente ), adrese de descărcare a unor aplicaţii cu conţinut asupra căreia nu aveţi drepturi de autor ( cu excepţia adreselor oficiale ce permit şi lansează gratuit soft-ul lansat/creat de ei );
      - Se pedepsește prin suspendarea permanentă a contului și ip-ului dvs. 6.Reclama:
      6.1 Reclama face referire la prezentarea unui site sau server în scopul de a atrage cât mai mulţi vizitatori sau jucători.
      6.2 Reclama intenționată la alte servere/comunități/jocuri de același gen cu cele promovate de PglZone România sunt strict interzise ( prin intermediul topicurilor/mesajelor postate pe forum, prin mesaje private, la avatar, la semnătură sau în profil );
      - Se pedepsește prin suspendarea permanentă a contului și ip-ului dvs. 7. Report-uri:
      7.1 Utilizați funcţia 'Report' în cazurile încălcării regulamentului de către un membru ori considerării unei nedreptăţi în caz de sancţionare;
      7.2 'Report-ul' nu reprezintă mesajele private trimise către echipa administrativă, nu utilizaţi funcţia 'Report' dacă nu întămpinaţi cu adevarăt o problemă;
      7.3 După apăsarea butonului 'Report', specificaţi în caseta respectivă motivul reportului, de obicei acesta fiind urmat de link-ul unde s-a produs încălcarea regulamentului; - Se pedepsește cu avertizarea userului cu 2 warning points. 8. Regulamente pe secţiune:
      8.1 Fiecare secțiune are câte un mic regulament, în acel topic găsiți reguli, modele și cerințele pe care trebuie să le îndepliniți pentru a posta/deschide un topic în secțiunea respectivă; 9. Regulament pentru moderatorii PglZone România:
      9.1 Există un regulament disponibil pentru membrii echipei de moderare în secţiunea privată a acestora; 11. Regulament SLOWHACK:
      Orice server care va fi prins ca fura sau ca foloseste plugin-uri de tip slowhack va fi sters din comunitate fara prea multe explicatii. În atenţia cititorului:
      • Necunoaşterea regulamentului nu este o scuză plauzibilă;
      • Înregistrarea unui cont pe forumul PGLZone România reprezintă acordul în legatură cu regulamentul sus menţionat;
      • În orice altă situaţie neprevazută de regulament, ne rezervăm dreptul de a sancţiona în funcţie de gravitatea situației;
      • Regulamentul este conceput strict pentru acest site. Nu răspundem pentru probleme exterioare ( ex.: certuri prin intermediul unor reţele cum ar fi: Skype/Y!M/Steam etc );
      • Regulamentul poate suferi modificări în timp, recomandăm recitirea periodică a acestuia
    • X-MAN98

      Cumpăra servere Krond și ZeroPing prin PGLZone   05/03/16

      Începând de astăzi 03.03.2016 comunitatea Pglzone Romania a devenit reseller oficial Krond și Zeroping   Ce trebuie să faceți pentru a achiziona server prin intermediul nostru?
      Contactați una dintre persoanele de mai jos:   - @eXe.dLL - sonny_xdd@yahoo.com - pentru plăți și comenzi     Oferta www.PGLZone.Ro - Beneficii afiliere www.PGLZone.Ro 
      - DNS asigurat: Nume.PGLZone.Ro 
      - Categorie pe forum 
      - Reducere de 10% la orice boost lunar cumparat de la Turbo-Boost.Ro 
      - O singura configurare gratis la server dupa plata boostului(valoarea ei normala 5 euro) 

      - Beneficii oficiali www.PGLZone.Ro 
      - Server Zeroping 500-1.000 FPS - 24 sloturi : 40 RON 
      - Server Premium Zeroping 500-1.000 FPS - 32 sloturi : 70 RON 
      - Server Premium Krond 500-1.000 FPS - 32 sloturi : 100 RON(discutam in privat) 
      - DNS asigurat: Nume.PGLZone.Ro 
      - Categorie pe forum 
      - Reducere de 20% la orice host si boost lunar cumparat de la www.PGLZone.Ro / Turbo-Boost.Ro 
      - O singura configurare gratis la server dupa plata boostului(valoarea ei normala 5 euro) 

      - Beneficii cumparare serviciu prin www.PGLZone.Ro 
      - Server Zeroping 500-1.000 FPS - 24 sloturi : 40 RON 
      - Server Premium Zeroping 500-1.000 FPS - 32 sloturi : 70 RON 
      - Server Premium Krond 500-1.000 FPS - 32 sloturi : 100 RON(discutam in privat) 
      - Reducere de 10% la orice host si boost lunar cumparat de la www.PGLZone.Ro / Turbo-Boost.Ro 
      - O singura configurare gratis la server dupa plata boostului(valoarea ei normala 5 euro) 
    • X-MAN98

      [Proiect]Reznick Project   05/21/16

      Buna seara ,in aceasta seara  am finalizat proiectul reznick  Acesta se gaseste pe http://pglzone.ro/reznick/ V1.0 Fiecare membru isi poate rezerva nume .,sa isi schimbe parola si chiar sa o stearga pe unul din serverele comunitati fara a sacai fondatori . Fondatori pot sa adauge/sterge admini   fara a mai fi necesar sa intre in ftp de fiecare data. de aici www.pglzone.ro/reznick/init.php Se afiseaza in timp real lista adminilor de  pe server cat si informatiile  totodata se afiseaza si  numarul total de conturi  care sunt inregistrate pe server V1.1: -Am adaugat posibilitatea prin care un fondator de server poate adauga vip oricarui jucator de pe server -Pe serverul TM,s-a implementat  o noua functie care permite sa adaugati girl oricarui jucator. V1.2: -Am conectat toate serverele de mix la un singur sistem de  ban:Iei ban pe un sv de mix ai luat pe toate. V1.3: -Am adaugat o lista cu banurile de pe server.Aceasta se actualizeaza automat.http://www.pglzone.ro/reznick/banlistf.php -Am adaugat functia de unban direct de pe site. http://www.pglzone.ro/reznick/banlistf.php ( x-ul din dreapta) V1.4: -Am adaugat functie prin care un membru cu acces la panoul de  admin poate sterge o rezervare definitiv de pe server   Fondatori serverelor care vor sa intre in proiect vor lua legatura cu mine sau cu EXE.DLL pentru a primi datele si  pentru conectare Daca aveti alte propunere legata de acest proiect va asteptam cu un replay in acest topic:   

frx™

Members
  • Content count

    164
  • Joined

  • Last visited

About frx™

  • Rank
    Became a King, you need a Princess!
  • Birthday 08/02/98

Contact Methods

  • Website URL http://pglzone.ro/forum
  • Yahoo mihaiiftime116@yahoo.com
  • Skype -

Profile Information

  • Gender Male
  • Location: Târgu-Neamț

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. Categorie produs: Vând Nume producator, model componenta: - Pretul dorit: 50 lei paysafe Descriere produs: Counter-STrike Go rank Mg1 Avantaje: Rank-ul. Dezavantaje: Niciunul. Poze produs: Sunt pe telefon Oras vanzator/cumparator: Târgu-Neamt Daca vei folosi curierat pentru finalizarea afacerii, cine va plati transportul?: Eu. Contact vanzator: mihaiiftime116@yahoo.com sau 0729938321 (nu răspund la numere private)
  2. 8,7 secunde până la 100 kilometri/oră şi o viteză maximă de 200km/oră. Atât de rapid este SUV-ul urban Mazda CX-3 echipat cu motorul potrivit, în acest caz un propulsor pe benzină de 2 litri cu tehnologia SKYACTIV care produce 150 de cai-putere. La bordul lui CX-3 nu te simţi ca într-un SUV. Interiorul în 2 culori, piele sintetică şi material textil, volanul mic şi schimbătorul ale cărui trepte sunt lungi, dar cu o cursă scurtă, te fac să te simţi ca într-un hot-hatch. Singurul cadran analog de bord este turometrul, montat central. Viteză ţi-o afli ori din decupajul mic din zona inferioară a turometrului, ori din heads-up display-ul tip ecran transparent care se trezeşte la viaţă când bagi cheia în contact. Acesta afişează viteza, navigaţia - dacă are aşa ceva maşina, şi alte avertismente de urgenţă. Roţi pe 18 inci, cu balonul destul de îngust pentru un SUV, te îndeamnă să calci pedala, iar când faci asta motorul de 2 litri pe benzină îţi arată că ai cu ce. Poziţia la volan este specifică unui sedan şi nu unui SUV, relativ joasă. Interiorul lui CX-3 este frumos desenat, linii simple şi bine finisate, fără mari artificii de design. Partea de sus e chiar frumoasă, cu ecranul tactil color de 7 inci aşezat în mijloc şi gura de aerisire integrată discret în linia bordului, dar dezamăgeşte puţin zonă care începe sub comenzile de climatizare, unde se află intrarea pentru CD, porturile USB, microSD şi slotul de brichetă, când găsim plastic tare şi drept. Volanul are destul de multe butoane, vreo 15 pe faţă şi 4 pe spate, şi poate părea încărcat, dar te prinzi rapid cum stă situaţia. Anumite reglaje ale sistemului audio pot fi făcută din 3 zone: display, volan şi o zonă cu butoane din spatele schimbătorului. Deşi am zis că sunt prea multe variante de reglaj, până la finalul testului, fără să-mi dau seama, le-am folosit pe toate. Difuzoarele Bose îşi merită toţi banii. Din cadrul sistemului infotainment al modelului CX-3 poţi regla şi umbla la sistemul audio, computerul de bord, activa/dezactiva diferite sisteme ale maşinii, precum cel de frânare preventivă în caz că maşina simte că urmează o coliziune, conectarea telefonului prin USB sau Bluetooth la "creierul" modelului CX-3 şi altele. Toate aceste funcţii controlate şi redate prin intermediul display-ului poartă denumirea de MZD Connect. Zona cadranelor este complet digitală, excepţie făcând turometru clasic aşezat central, cu vitezometru digital integral. În stânga şi dreapta turometrului avem două zone unde primim informaţii ale computerului de bord, nivelul combustibilului, temperatură şi altele. Exteriorul este agresiv şi emană sportivitate, Mazda CX-3 împrumutând designul KODO folosit de Mazda şi la modelel Mazda6, Mazda3 şi CX-5. Farurile subţiri cu LED, stopurile înguste şi caroseria careia îţi este greu să-i stabileşti continuitatea liniilor se întâlnesc într-una dintre cele mai reuşite forme de SUV de pe piaţă. Cele două ţevi de eşapament completează look-ul sportiv. Botul perfect drept te duce cu gândul viteză, nu teren accidentat. Am scos-o din elementul ei şi am dus-o urcat-o un pic de dealuri, pentru a ne convinge şi de capacităţile 4x4. În caz că o laşi într-o pantă, ai asistent la pornire ca să nu ai emoţii că o iei în direcţia greşită. Îţi aminteşti că te afli într-un SUV doar când treci peste gropi sau când ieşi de pe asfalt şi vezi că nu atingi şoseaua. Tracţiune integrală (i-ACTIV AWD) transferă puterea la roţile care au mai multă aderenţă. Nu ne-am aventurat în zone prea accidentate, dar am urcat uşor pe unde o berlină s-ar fi chinuit, asta în cazul în care ar avea garda la sol şi unghiul de atac suficient de mari încât să încerce urcarea. Mazda CX-3 testată avea cameră pentru marşarier, cu senzori, ceea ce te ajută pentru că luneta nu este foarte generoasă. Acceleraţia de 8,7 secunde este destul de puternică pentru un SUV subcompact, în curbe Mazda CX-3 nu se înclină prea mult şi se comportă bine. Când am depăşit limitele benzii de circulaţia, maşina ne-a avertizat. În partea de sus a parbrizului sunt poziţionaţi senzorii pentru asistentul de frânare inteligent pentru oraş (SCBS), sistemul de monitorizate a unghiului mort al oglinzilor (BSM) şi cel de avertizare la depăşirea benzii de rulare (LDWS) Frânele sunt cu discuri ventilate pe faţă şi solide pe spate. Spaţiul la nivelul picioarelor este suficient pentru pasageri, iar zone de depozitare avem în uşi şi în consola centrală. Porbagajul are 350 de litri, o dimensiune relativ standard pentru SUV-urile de oraş. Consumul anunţat de constructor pentru 2 litri benzină SKYACTIV este 6,4 combinat, cu 8,1 în oraş. Noi am scos mai mult în oraş, dar nu am mers la consum. În ceea ce priveşte siguranţa, Mazda CX-3 vine standard cu 6 airbag-uri, ABS, EDB (asistent de frânare), TCS (ESP), sistem de control al stabilităţii dinamice (DCS), asistenţă la pornirea în pantă. EuroNCAP i-a acordat 4 stele din 5 posibile la testele de coliziune. Nu e nevoie să selectezi diferite variante de tracţiune, suspensie, direcţie sau răspuns al motorului, din simplu motiv că maşina nu este prevăzută cu aşa ceva. Configuraţia standard este echilibrată. Mazda CX-3 este disponibilă cu motorizări diesel şi benzină, în variante 4x2 sau 4x4, echipată cu transmisie automată sau manuală în 6 trepte. Motoare pe benzină înseamnă 2 litri şi 120 cai-putere şi 2 litri şi 150 cai-putere, ambele cu tehnologia SKYACTIV, şi un diesel de 1,5 litri şi 105 cai-putere. Zona unde se putea mai bine Cea mai ieftină versiune, 2 litri benzină de 120 cai-putere, transmisie manuală şi 4x2, începe de la aproximativ 14.500 de euro (TVA inclus).
  3. Poliţia Locală Sector 4 i-a verificat pe comercianţii de la Târgul de maşini Autovit şi a aplicat 56 de sancţiuni contravenţionale în valoare totală de 148.600 lei. Poliţia Locală Sector 4 i-a verificat pe comercianţii de la Târgul de maşini Autovit şi a aplicat 56 de sancţiuni contravenţionale în valoare totală de 148.600 lei. Pentru lipsa acordurilor de funcţionare, a documentelor de provenienţă a mărfurilor, a certificatului constatator pentru punctul de lucru, a Registrului unic de control, pentru neafişarea datelor de identificare a societăţii şi a orarului de funcţionare, au fost aplicate 56 de sancţiuni contravenţionale în valoare totală de 148.600 lei. „Cei care expun spre comercializare mărfuri în acest Târg trebuie să înţeleagă că nu mai tolerăm abateri de la desfăşurarea în mod civilizat şi legal a activităţilor. Conştientizăm că pentru mulţi dintre ei aceasta reprezintă singura sursă de venit, însă, trebuie să înveţe să respecte normele de civism, cât şi pe ceilalţi membri ai comunităţii, deranjaţi de faptul că pe perioada desfăşurării Târgului, au disconfort în trafic sau achiziţionează produse de o calitate îndoielnică. Treptat, sub atenta monitorizare pe care am impus-o din partea Poliţiei Locale Sector 4, sunt convins că cei care vând săptămânal în Târgul Autovit vor înţelege să se alinieze standardelor impuse de legislaţia în vigoare în ceea ce priveşte desfăşurarea unor astfel de activităţi”, a declarat Daniel Băluţă, primarul Sectorului 4. sursa: promotor.ro
  4. While concept cars are rarely production ready, they frequently capture our imagination and make us wonder what it would be like if they actually made it out of the concept phase and down the production line. Here are ten concepts that we wish had become reality. Saleen S5S Raptor The S5S Raptor was Saleen's 2008 vision for a supercar that slotted in below the maniacal S7. The best part about it was that it was damn good looking. Had it been built, it would have been powered by a 5.0-liter supercharged V8 that made 650 hp. However, because of Saleen's obvious financial woes, the car never wound up being built and we never got another great, American supercar. Volkswagen W12 Nardo The name, of course, comes from the Nardo test track, where Volkswagen set records with the prototype car. However, instead of building this car, VW went ahead and built the Bugatti Veyron instead. You can definitely see tones of the W12 Nardo in the Veyron, but there is something even cooler about the idea of a supercar from the company that brought you the people's car. Bugatti Galibier In 2009, Bugatti released the Galibier concept: A sedan wearing the Bugatti badge that could potentially be the Veyron's successor. It certainly looked related to the Veyron, too. It even kept the Veyron's W16 engine, but, ultimately, Bugatti went with the Chiron as the Veyron's successor instead of this crazy super sedan. Cadillac Sixteen Beneath the hood that stretched past the horizon lay a V16 engine that was good for 1000 hp and 1000 lb-ft of torque. Cadillac unveiled the concept in 2003 as a nod to the famed Cadillac V16 from the 1930s. The engine was a 13.6-liter beast, and it was such a pity that these never made it to the road. It could have resurrected the great American grand touring luxury tradition. Chrysler Atlantic Over twenty years ago, Chrysler showed the Atlantic Concept at the Detroit Auto Show. It came from the same design-era as the Plymouth Prowler, which explains the retro-Art Deco-1930's looks. It had a 4.0-liter straight-eight engine, fashioned from two Neon engines mounted together. And what business did Chrysler have trying to build this expensive and exotic car? None at all, which is why it never happened. Looks absolutely gorgeous, though. Maybach Exelero In 2005, Maybach unleashed the land yacht of concepts, the Exelero. Powered by a twin-turbocharged 5.9-liter V12 , the Exelero made 691 hp and 752 lb-ft of torque. The top speed was an insane 218 mph. There was only one ever made (because more than that would have been just too much opulence for one world) and cost about $8 million. Mercedes-Benz Ener-G-Force The Ener-G-Force was a vision for the G-Wagen of the [CENSORED]ure. It had a fuel cell drivetrain which was estimated to have a 500-mile range. And with those huge wheels, it looked like it had the off-roading ability to climb up a wall. Mini Cooper Rocketman We were smitten with Mini's Rocketman concept back in 2011. The Rocketman remained more faithful to the original Mini than, well, the current Cooper. It was about the same size as the original, and could still seat four people. How can you look at this tiny, huggable car, and not feel joy? Maserati Birdcage In 2005, Maserati created a concept that was inspired by the Maserati Tipo 63 race car. When it raced over 50 years ago, it was innovative and advanced because it had a tubular spaceframe chassis. The Birdcage concept used a carbon fiber tub from a Maserati MC12. It had a 6.0-liter V12 and made over 700 hp. The body was designed by Pininfarina and had no doors. Instead, you could lift the top off to climb in or out. It was rad, but so, so far from reality that it was never put into production. And that's unfortunate. Spyker D12 Peking-to-Paris Despite the clumsy name, we still loved the D12 Peking-to-Paris because it was a Spyker. Back in 2006, after the launch of the C8 Laviolette, Spyker decided that it wanted in on the luxury SUV business. Borrowing a W12 engine from Audi, the D12 made 500 hp and had AWD. Production was expected to start the following year, but never did. In 2014, Spyker declared bankruptcy. A real shame, too, because how many other SUVs have suicide doors?
  5. As happens with many sought-after performance cars, Acura auctioned off the first salable example of its new 2017 NSX and donated the proceeds to charity. Crossing the block at the Barrett-Jackson event in Scottsdale, Arizona, over the weekend, that NSX brought a cool $1.2 million, which is just shy of $1 million more than the $207,500 sticker price of a fully optioned example. Acura claims this is the highest-ever auction price for a serial-number-one car. The buyer was Rick Hendrick of Hendrick Motorsports and the Hendrick Automotive Group. His winning bid did not net him the red NSX seen at the auction—instead Acura will build the first NSX exactly to his liking. His generous paddle-waving benefited two charities: the Pediatric Brain Tumor Foundation and Camp Southern Ground. 2017 Acura NSX First Drive: A Distillation of Honda’s Inner Feelings at the Moment 2017 Acura NSX Dissected: Styling, Powertrain, Chassis, and More! Acura NSX News, Photos, Engineering Analysis, and More Mr. Hendrick and the other NSX buyers can expect to take delivery of their new cars starting this spring. How much retail buyers will have to pay over and above the $157,800 base price of the new sports car will be up to Acura’s dealers—and one suspects that very little (if any) of those premiums will go to charity.
  6. Se lanseaza noul Lexus RX in Romania Odata cu lansarea primului model in anul 1998, Lexus RX s-a dovedit a fi extrem de apreciat in randul celor care isi doreau confortul unui model sedan premium, combinat cu flexibilitatea unui vehicul sport-utility, imbinate intr-un concept elegant si atragator. Imbinarea liniilor taioase cu cele curbate, ce definesc noul RX in intregul lui, reprezinta o evolutie indrazneata in stilul modelului. Mai mult decat atat, acest model atemporal - ce este totodata si cel mai bine vandut din gama de crossovere de lux - isi imbunatateste performantele prin noile sisteme de propulsie hibrida si benzina, tehnologii sofisticate de siguranta si prin caracteristici tehnologice menite sa sporeasca nivelul de confort, totul pentru a oferi cel mai bun vehicul sport-utility al marcii Lexus de pana acum. Design exterior: elegant si modern cu linii expressive si atletice Atunci cand a venit momentul proiectarii noului model RX, dorinta echipei de design a fost crearea un model mai indraznet, cu o caroserie mai puternica decat cea a modelului anterior, pastrand in acelasi timp intact caracterul elegant si luxos, amplificand in schimb trasaturile ergonomice. Mixul dintre liniile taioase, ca ale unui diamant, cu cele curbe ale noului RX, continua sa dezvolte dialectul recognoscibil al designului caroseriilor exterioare ale nou lansatelor modele Lexus (IS, NX si RC in special). O puternica declaratie vizuala Partea frontala a noului RX este caracterizata de o varianta amplificata a grilei fusiforme - emblematica pentru Lexus - cu o bordura cromata si faruri LED triple in forma literei L. Impreuna cu noile faruri de ceata LED ce incadreaza blocul optic, noul RX emana o aura eleganta si futurista in acelasi timp. Tema designului partii frontale cu grila fusiforma a noului RX se regaseste si in modul in care a fost desenata partea din spate a masinii, oferind un nivel ridicat de echilibru estetic si de consistenta a caracterului vehicului per ansamblu. Intr-o nota particulara sunt stalpii camuflati, ce redau senzatia unui plafon plutitor, efect nemaiintalnit pana acum la vreun model Lexus. Alte caracteristici exterioare ale noului model RX sunt farurile cu reglarea jetului de apa pentru spalare, o noua redesenare a trapei panoramice, barele de plafon solide si manerele iluminate ce incorporeaza Sistemul Smart Entry. De asemenea, in paleta de culori au fost adaugate trei noi culori exterioare: negru grafit, maro cupru si albastru inchis. Dimensiuni reimaginate intr-un pachet indraznet si elegant Deoarece posesorii generatiei curente de RX sustin ca dimensiunile exterioare ale vehicului sunt ideale pentru nevoile lor zilnice de transport, designerii Lexus au facut o prioritate din pastrarea relativ intacta a dimensiunilor caroseriei, redirectionandu-si energia spre imbunatatirea aspectului exterior. Noul RX are exact aceeasi inaltime (1690 mm pentru versiunea pe benzina, 1685 mm pentru RX 450h) si o usoara crestere a latimii per total (pana la 10 mm, rezultand 1895 mm), in timp ce lungimea a crescut cu 120 mm, ajungand la 4890 mm. Ampatamentul a crescut cu 50 mm, ajungand la 2790 mm, rezultatul fiind o crestere a spatiului pentru picioare, dar fara a modifica dimensiunile portbagajului. De asemenea, garda la sol este mai mare cu 10 mm, in ciuda faptului ca inaltimea este neschimbata in raport cu cea a modelului anterior. Aerodinamica imbunatatita Noi elemente aerodinamice au fost incorporate in forma exterioara a noului RX. Aceste imbunatatiri nu au crescut doar coeficientul de forma (acum la 0,33), ci au reusit sa asigure atat un grad mai mare de stabilitate, cat si un nivel redus al zgomotului in cabina. Sistemul de propulsie Noul Lexus RX ofera trei variante de motorizare propulsoare: • RX 450h echipat cu un motor hibrid V6 de 3.5 litri pe benzina cu injectie directa, disponibil pe pietele Lexus din Europa • RX 200t echipat cu un motor de 2.0 litri turbo pe benzina cu injectie directa, 4 cilindri in linie si o transmisie automata cu 6 trepte, disponibil pe pietele selectate din Europa • RX 350 echipat cu un motor V6 de 3.5 litri pe benzina cu injectie directa si o transmisie automata cu 8 trepte, disponibil in Rusia, Ucraina, Kazahstan, Caucaz si Balcani. Interior luxos si practic Ca si la exterior, interiorul noului RX reflecta o balanta impecabila intre functionalitate si lux. Pasagerii sunt inconjurati de materiale rafinate in interiorul habitaclului ce emana un nivel sporit de calitate si este construit printr-o maiestrie a detaliilor. Interiorul este reconfigurat si redesenat pentru a crea un echilibru intre spatialitatea si intimitatea habitaclului, si se dovedeste a fi ideal pentru sofer cat si pentru pasageri din perspectiva confortului, oriunde s-ar aseza. O cabina confortabila si ultra echipata Fiind o trasatura emblematica a designului Lexus inca de la lansarea marcii, scaunele din noul RX sunt desenate pentru o ergonomie de exceptie imbinand perfect confortul cu accesibilitatea si eleganta. Pernutele rotunde ale scaunelor nu garanteaza doar confort ci si o pozitie corecta. La constructia scaunelor s-a folosit un model vertical unic cusut manual pentru un rezultat estetic si foarte durabil. Atat scaunul soferului cat si cel al pasagerului din fata sunt prevazute cu o taietura estetica placuta, ce se asorteaza cu modelul ornamentului aplicat pe interiorul usii. Comparabil ca marime cu modelul anterior de RX, noul model este prevazut cu un portbagaj foarte incapator in care pot intra pana la 4 valize mari sau multiple seturi de golf. Sub podeaua portbagajului se afla un spatiu de depozitare pentru roata de rezerva cu cric si unelte sau un kit de reperare a cauciucurilor ce pot suferi intepaturi in timpul deplasarii. O noutate la modelul din acest an este sistemul inteligent pentru actionarea automata a haionului fara contact , o premiera pentru Lexus, ce permite utilizatorilor sa deschida haionul prin apropierea de emblema Lexus. Acest sistem este extrem de util atunci cand utilizatorul are ambele maini ocupate, deoarece recunoaste proximitatea cotului sau a mainii Un mediu extrem de convenabil si functional Designerii si inginerii Lexus au acordat o deosebita atentie redesenarii aspectului consolei centrale redesenate a noului RX, ceea ce a condus la o imbunatatire in folosirea schimbatorului de viteze, a suporturilor de pahare si a accesarii spatiilor de depozitare. Protectia mediului In plus fata de performantele si calitatile exceptionale, platforma modelului RX a fost creata pentru a contribui proactiv la sustinerea si conservarea mediului, prin eliminarea materialelor daunatoare din componenta motorului (plumbul si cromul hexavalent) si prin utilizarea materialelor plasticelor reciclabile Super Olefin Polymer, folosite la producerea intregii caroserii. RX F SPORT Toate modele RX F SPORT beneficiaza de o excelenta manevrabilitate, multumita in mare parte sistemului de suspensii adaptive, Adaptive Variable Suspension (AVS) – care controleaza forta de amortizare pentru fiecare roata in parte, in functie de suprafata sau conditiile de drum si a setarilor soferului – si a Sistemului de Stabilizare Activ/Active Stabilizer System ce corecteaza ruliul in cazul aparitiei denivelarilor pe drum . De asemenea, generatorul de sunet imbunatateste experienta de drum a modelului F SPORT, folosind pulsatiile de admisie a aerului pentru a regla zgomotul motorului in crearea unor frecvente ce sunt percepute agreabil de catre ureche, in timpul accelerarii pe gama de rotatii medii spre ridicate. Lexus Safety Sistem + Prezentat la nivel global ca echipament standard sau optional, Lexus Safety System + integreaza cateva dintre tehnologiile active de siguranta existente, dezvoltate de Lexus. Lexus Safety System + este cel mai avansat si complet set de siguranta activ de acest gen, disponibil la oricare dintre vehiculele de lux crossover din segmentul sau. Scopul major al Lexus Safety System + este acela de a progresa treptat in sensul eliminarii ranirilor din timpul accidentelor auto. Premium Surround System: Mark Levinson (ML) Iubitorii de muzica vor fi incantati de cele 15-speakere Mark Levinson Premium Surround System (ML), disponibile impreuna cu tehnologia avansata Clari-Fi pentru compresia muzicii, care imbunatateste caracteristicile frecventei, intervalul dinamic, tensiunea tonurilor joase si redarea detaliata a surselor audio comprimate, precum MP3. Sistemul ML beneficiaza de tehnologia Green Edge, ce foloseste boxe cu o eficienta ultra ridicata, pentru a dubla iesirea de sunet folosind acelasi consum de energie, in comparatie cu sistemele conventionale - si a trasaturii habitaclului care aduce conul de sunet al gamei inalte si medii cat mai aproape posibil pentru a realiza o conexiune fina intre sunetele din gama inalta si medie. 10 ANI HYBRID BATTERY CARE Modelele Hibrid Lexus sunt sinonime cu calitatea legendara, fiabilitatea, durabilitatea, fapte certificate de numeroase premii de anduranta, dar si de vanzarea a peste 750.000 de modele hibrid Lexus in toata lumea. Bateria hibrid nu are nevoie de reincarcare sau mentenanta, este usoara, ocupa un spatiu minim, fara sa diminueze spatiul pentru bagaje si este proiectata sa aiba o durata de viata egala cu cea a autoturismului in ansamblu. Pentru o siguranta sporita in ceea ce priveste functionarea impecabila a bateriei sistemului hibrid, Lexus ofera clientilor sai serviciul exclusiv: 10 ANI HYBRID BATTERY CARE (10 ani de acoperire extinsa pentru bateria sistemului hibrid). GARANTIA LEXUS Toate masinile Lexus beneficiaza incepand cu 1 noiembrie 2015 de cea mai lunga perioada de garantie existenta in Romania in piata premium: 6 ani sau 200.000 km, prima conditie indeplinita. • Garantie de 3 ani pentru vopsea • Garantie de 12 ani pentru coroziune • Tractarea autovehiculului la cel mai apropiat distribuitor Lexus sau centru de service Lexus in cazul unei defectiuni acoperite de garantie. 6 ANI DE RELAXARE Lexus Euro Assistance reprezinta cel mai cuprinzator pachet de mobilitate din piata inclus la livrarea unui model nou (criteriu combinat de acoperire si durata). Cei 6 ani de Lexus Euro Assisstance vin in completarea celor 6 ani garantie oferiti de Lexus in Romania. Lexus Euro Assistance este disponibil si pentru autoturisme Lexus rulate care nu au atins vechimea de 10 ani, contra cost. Sursa : http://www.auto.ro/s...in-romania.html
  7. Toyota reinventeaza segmentul C SUV prin lansarea noului RAV4 cu propulsie hibrida Raspunsul perfect pentru cerintele unei piete tot mai mature si mai sofisticate in segmentul C-SUV, noua Toyota RAV4 hibrid combina experienta de neegalat a companiei, dobandita in peste 20 de ani de evolutie SUV compact, cu tehnologia sa inovatoare, sistemul hibrid integral. Disponibila in premiera, tehnologia propulsiei hibrid, confera noului RAV4 caracteristici superioare de putere, costuri de exploatare scazute, emisii reduse, precum si o experienta incomparabila a condusului. Sistemul de propulsie hibrid integral combina un motor termic pe benzina de 2,5 litri, cu un motor electric puternic, pentru versiunea 4x2. Un al doilea, motor electric, montat in spatele masinii, echipeaza versiunea cu tractiune integral 4x4, ce confera un plus de tractiune si o capacitate de remorcare de pana la 1.650 kg. Dezvoltand o putere totala a sistemului de 145 kW / 197 CP, noul RAV4 hibrid ofera un timp de accelerare de la 0-100 km / h de doar 8,3 secunde, un consum de combustibil de top in clasa sa, de numai 4,9l / 100 km si emisii de CO2 scazute de 115 g / km. Noul RAV4 dispune de o gama extinsa de motorizari – de la propulsia hibrida la cele mai eficiente motoare diesel. Un nou intrat in gama motoarelor disponibile pentru RAV4 este motorul diesel de 2,0 litri, disponibil in versiunea cu tractiune 4x2 si transmisie manuala, cu rezultate impresionante: emisii de CO2 de numai 123 g/km, o putere de 143 CP si o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 9,6 secunde. In versiunea de motorizare pe benzina, noul RAV4 ofera un motor de 2,0 litri, cu transmisie manuala sau automata si performante notabile: putere de 111kW / 151 CP , un cuplu maxim de 195 Nm si emisii CO2 de 149 g/km. Consolidand experienta de condus unica si linistita, rafinata si sofisticata in acelasi timp, oferita de tehnologia hibrid de la Toyota, noul RAV4 beneficiaza de imbunatatirea confortului la rulare si conducerea dinamica, mai multa liniste in interiorul habitaclului, un design exterior mai robust si mai dinamic, o mai buna calitate senzoriala a interiorului si a functionalitatilor, precum si cele mai recente inovatii in siguranta si tehnologie. Toyota RAV4 are 5 usi, o lungime de 4,6 metri (cu 3,5 centimetri mai mult, fata de modelul actual), un ampatament nemodificat, 1,8 metri, si o inaltime de 1,6 metri (1,5 cm mai mult). Noul RAV4 este disponibil in Romania in 4 niveluri de echipare – Comfort (varianta standard de echipare), Executive, Elegance si Luxury. Mostenirea RAV4 – de la un model de nisa la un model global Toyota este considerata ca fiind creatorul segmentului SUV compact , odata cu lansarea in anul 1994 a RAV4, primului sau “Recreational Active Vehicle” cu tractiune 4x4 . Cand prima generatie RAV4 a fost dezvaluita la Salonul Auto de la Geneva in acel an, s-a remarcat prin diferente majore fata de modelele 4x4 traditionale. Lansat ca un automobil compact (3,7 m) modelul in 3 usi, primul "Urban 4WD" a prezentat un motor relativ mic de 2.0 litri montat transversal intr-o caroserie monococa, precum si suspensii independente “all-rounded”. Astfel s-a nascut piata SUV-urilor compacte. In anul 1994, Toyota a vandut 53.000 de unitati RAV4, in anul urmator cifrele de vanzari s-au dublat, apoi vanzarile anuale au crescut in mod constant, cu fiecare generatie, transformand modelul de pionierat al Toyota, de la un model de nisa, la un model global. Astazi, disponibile in peste 150 de tari, patru generatii RAV4 s-au vandut in mai mult de 6 milioane de unitati in intreaga lume, dintre ele 1,5 milioane s-au vandut in Europa.
  8. Cine posteaza dupa tine

    Nu dNd?
  9. Ce incape intr-o valiza

    un pistol
  10. 10 REGE !!

    2
  11. Descriere: Acest plugin ofera privilegii speciale unor jucatori de pe server.Este un update facut la cel standard pe care cred ca il stiti cu totii.Am vazut multi care cereau aceleasi modificari la acel plugin.Si m-am gandit sa-l modific.Plugin-ul vine in 2 versiuni: cel simplu, si cel ce contine si modele speciale pentru Vip Descarcare: http://www.girlshare.ro/33112241.8 Instalare: 1.Fisierul VIP.sma il puneti in addons/amxmodx/scripting 2.Fisierul VIP.amxx il puneti in addons/amxmodx/plugins 3.Fisierul vip.txt il puneti in cstrike 4.Intrati in fisierul addons/amxmodx/configs/plugins.ini si adaugati la urma : VIP.amxx Cvar-uri: vip_money_damage "3" //Banii primiti pe 1 dmg facut vip_money_kill "500" //Banii primiti pe un kill vip_money_hs "1000" //Banii primiti pe un hs vip_hp_kill "10" //Hp primit pe un kill vip_hp_hs "25" //Hp primit pe un hs vip_hp_max "100" //Maximul de hp pe care il poate avea vip-ul vip_guns_menu "1" //Meniul de arme (1-activat/0-dezactivat) vip_bulletdamage "1" //BulletDamage-ul (1-activat/0-dezactivat) Module necesare: - cstrike - fun - hamsandwich - fakemeta Info: -Jucatorul trebuie sa aiba flag-ul T pentru a avea VIP -Puteti combina flag-ul T cu altele, pentru a mari privilegiile(ex: puteti adauga jucatorului si flag-urile b si i pentru a avea slot rezervat si acces la Admin Chat) -Fisierul vip.txt puteti sa il editati dupa bunul plac